祁添/穆鹤忱

Poacher's Pride - Nicole Dollanganger

原谅我看到歌词就想到了鹿头(sad)

✦制成了标本——以此纪念心爱的黑鼻子

✦没有掉一滴眼泪——这是他们罪有应得

✦现在班恩不是猎场巡守,而是监管者——他再也不需要廉价的善良了

I shot an angel with my father's rifle,
我用父亲的来福枪射伤了一只天使,
I should have set it free,but I let it bleed,
我本该放它走 但我让它流干了血,
Made it into taxidermy,hung it on my wall,
把它制成了标本 挂在我的墙上,
I shot an angel,kept it in my backyard,
我射杀了一只天使 把它放在我的后院,
hung it out to dry on the clothing line,
把它挂在晾衣绳上风干,
Pinned above my bed like the cross,
之后把它钉在我的床上,
of jesus christ on my wall,
像墙壁上挂着的十字架上的耶稣,
And I know one day hell will catch up with me,
我知道 某天我一定会因为这些事下地狱,
And I'm sure that I will burn eternally,
我也很确定 我将会被永恒地灼烧,
One day it will come to claim its pound of flesh,
有朝一日 恶魔会来索要天使的一磅肉,
When it's done,there won't be anything left,
事成之后 什么都不会被留下,
I shot an angel,dragged it to my basement,
我射伤了一只天使 把它拖到我的地下室,
Starved it till it died and I did not cry,
把它活活饿死 我没有掉一滴眼泪,
Sickness of poacher's pride,
这就是猎人骄傲的病态。


只打一个鹿头的tag吧…

评论(9)

热度(16)